שלוש טיפולים בחינם

3 טיפולים חינם (בלי שום התחייבות) היכרות למערכת טיפולית שישנה לך את החיים לטובה ב"ה
 
"אתר הבעל שם טוב לריפוי" זה חלק מ"רפואות הבעל שם טוב" ארגון שקיים מעל 30 שנה, בנשיאות של החסיד יעקב ישראל חזן
דרך הטיפולים אלו אלפי אנשים בארץ ובעולם מרפאים החיים שלהם מרפאים בעיות גוף, נפש, כולל בעיות שעל פי רפואה לא ניתנים לריפוי , מרפאים בעיות שלום בית משיגים זוגיות פרנסה מטרות אישיות והוד.
 
הטיפולים הם השפעה ישירה של הבעל שם טוב הקדוש לאנשים שמבקשים ריפוי. הבעל שם טוב הקדוש עונה באופן ישיר לפנייה של המבקש ובצורה פשוטה אדם מקבל אור רוחני שמרפא אותו/ה. דבר זה מתאפשר דרך החסיד של הרבי יעקב ישראל חזן, שחלק מהשליחות שלו זה לנהל פרויקט זה. דרך הקשר של הרבי עם השליח נוצר סוג של גשר רוחני דרכן אנשים מקבלים ריפוי בהצלחה גדולה כל השנים אלה.
 
טיפולים אלו עובדים תחת היקרון של אור וכלי. אותו עיקרון שכל הבריאה בנוי אליו.
"אור" זה ההשפעה רוחני של הבעל שם טוב וה"כלי" זה התשלום שאדם עבור הטיפול שהוא מקבל. בתורה הקדושה כסף נקראה דמים ,בגלל שאדם נותן כסף נותן קצת מעצמו וזה ההשתתפות שלו לריפוי שלו. כלי גדול יותר (תשלום גדול יותר) מאפשר קליטה וביטוי של אור גדול יותר ולכן חזק יותר.
 
הסיבה שדרך טיפולים אלו מתאפשר להגיע לכמעט כל מטרה היא כי האור הרוחני הטהוד וחזק דרך הבעל שם טוב הקדוש מוריד כל מחסום כל מחלה כל בעיה.
יחד עם זה חשוב לדעת שגם כאן ריפוי זה תהליך שדורש זמן ומאמץ לכל אדם על פי הצורך שלו.  ישנם אנשים שדורש זמן קצר וישנם אנשים שנדרש הרבה זמן בכדי להגיע לריפוי שלהם. כמו כן יש דרישה שונה בעוצמה ובמחיר של כל בעיה ואדם.
 
מה שבטוח שמאוד משתלם לרפא הבעיות שלנו ומי שצריך גם פרנסה מאוד משתלם לעשות תהליך להגדלת פרנסה (פרטים באתר)
 
 
3 טיפולים בחינם
 
הסיבה שנותנים 3 טיפולים חינם זה כדי שאנשים יחוו קצת המערכת ובעיקר בכדי שירגישו ויבינו בצורה מעשית שהמערכת באמת עובדת
זו פתיחת דלת לאפשרות לשנות החיים שלכם ואתם תחליטו אם רוצים להיכנס ולרפא החיים או לא 
זו אפשרות הניתנת בצורה כזו רק פעם בחיים. לכן מציעים לכם לא לבזבז את האפשרות הייחודית שנותנים לכם. (פעם נוספת שתבקשו אותה גם אם תבקשו אותה עם שם אחר לא תקבלו כלום תבינו שהצדיק יודע מי ביקש ומי לא)
לכן מציעים לכם שאם עדיין אתם לא בשלים להתחיל ריפוי ושינוי לחיים שלכם לא לבזבז האפשרות החד פעמית הזו.
דבר נוסף טיפולים אלו רק יתחילו תהליך של ריפוי ושינוי, בעיקר הם לחוויה בלבד, שוב כדי שתרגישו ולכן תבינו שהמערכת באמת פועלת.
צריך שיתוף פעולה שלכם בעיקר להיות רגישים לשינויים הקטנים בחוויה שלכם על פי מה שאתם מבקשים. אם לא תהיו רגישים תתעמצו סביר להניח שלא תהיו מודעים למה שקורה לכם וכתוצאה מזה יכולים לבזבז האפשרות הכי גדולה של החיים שלכם לרפא ולשנות החיים שלכם.
 
תכלס מה עושים?
 
שולחים וסטאפ עם שם ושם משפחה שלכם מוסיפים מספר על פי הבחירה שלכם.  אם אתם רוצים יכולים לכתוב במדויק למה בדיוק אתם רוצים טיפול בדוגמא  לריפוי חרדות לריפוי מערכת העיכול  לכאב מסוים וכ"ד רק דבר אחד ספציפי. אם בשלב זה אתם לא מרגישים בנוח לפרת הבעיה מספיק להוסיף על יד השם מספר
טיפול בבעיות גופניות מספר 1
טיפול בבעיות רגשיות מספר 2
 
שולחים למספר 0543855770 (טלפון של יעקב חזן) עם הבקשה
מיד אחרי זה תקבלו טיפול אחד ליום משך שלוש ימים ברציפות
רצוי שאחרי זה צשלכו לנו וסטאפ איך להמשיך
ואם יתאפשר לנו אנחנו נשלח לכם וסטאפ ונשאל איך היה
 
כמו כן יכולים בו בזמן לבקש להצטרף לקבוצת של חיזוקי הבעל שם טוב  (יעקב חזן 0543855770) שם משתדלים פעם בשבוע לעלות סרטון לחיזוק הנפש ולפעמים לשלוח לקבוצה טיפול מסוים בנושא קבוע מראש